Teknoloji ve Hayata dair günceler

Menü


Kategorilerim


Son Yorumlar


Sık Arama Sorguları


samsungalaksi s5830i goruntulu konusma, Samsong duol, mysql kurulumu, geçmiş yılların ygs soruları, sakaryalı ünlüler, hukuk öğrencisi kendini nasıl geliştirir, türk boyları soy ağacı, uzaktan eğitimde okula gidiliyor mu, uzaktan eğitimde derslere girilebiliyor mu, boshret kheer sözleri türkçe

Etiketler


Arşivler


2011 LYS Sonuçları ..

Kemal İKİZOĞLUKemal İKİZOĞLU

Merhaba arkadaşlar..

Neredeyse sonucların açıklanmasına saatler kaldı .. Suan gecenin 4:00 ‘ü. Bilmiyorum kimilerini şimdi uyku tutmuyor.Kimileri uykusunun en tatlı yerinde.. Kimileri ise tatilin verdiği eğlencenin doruk noktasında .. Kimileri websayfalarını dolaşıp farklı birşeyler öğrenebilir miyim , tercih işlemleri için hazırlık yapıyorlardır..   O kadar sene bazı şeylerden fedakarlık ettiniz.Ya da edeniniz oldu.Çalıştınız gezmediniz test çözdünüz. Bilgisayarınızın yüzüne bile bakmadınız.. (Arada küçük kaçamaklar olur tabi 🙂 ) . Tam kendinizi motive etmişken geleceğe hazırlamışken birden ösym’den gelen haberlerle yıkıldınız.. Herkesin güvendiği o sınav merkezi bir anda herkesin ağzına sakız olarak düştü.Sizin cesaretinizden eser kalmayacak şekilde kayıplar olmaya başladı. Morallerin bozuk olduğu anlarda sınavlar geldi de çattı.. Bir panik , bir heyecan , bir karamsarlık falan filan ..  Bunlar uzar gider.. Birşeyleri gerçekleştirmek  için ilk önce istemelisiniz , inanmanız ve kendi cesaretiniz ile birleştirmeniz gerekmektedir.Umarım dilediğiniz yerlerde, emeğinizin hakkını alacak şekilde puan alıp yerleşirsiniz..

 

Türkiye’de okumak, öğrenci olmak başlı başına bir  Sanattır..!

Sonuclara ulaşmak için tıklayınız..

Eğitim ve teknoloji haberlerini, ilginç ve önemli bilgileri, kendimi geliştirdiğim alanlardaki öğrendiğim tecrübelerimi blogumda paylaşıyorum. Öğrenmekten ve paylaşmaktan zevk alıyorum.İnandığım bir şey var ki istisnalar hariç, hiçbir şey imkansız değildir. Mucizeler için zaman gerekir! Bu benim yaşam felsefem.

Comments 0
There are currently no comments.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.